Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Uppsatsskrivande

Publicerad 2012-03-14 16:22:04 i Lyon,

Jag sitter i cafét i skolan och har pluggat. Nu är batteriet snart slut på datorn, men det hade jag räknat ut så smart eftersom jag snart ska gå till gymet. Förmiddagen var jag hemma och passade på att tvätta när det var ledigt. Så ikväll har jag nytvättade lakan, underbart! Jobbade på en av uppsatserna imorse. Jag ska ha gjort ett utkast på min del tom nästa tisdag, men eftersom jag är bortrest i helgen måste jag göra klart det så fort som möjligt. Hann i princip klart så det känns skönt! Ska försöka göra klart det imorgon eftermiddag, annars får jag försöka fixa det på måndag kväll när jag har kommit hem. 

När tvätten var klar så gick jag till skolan och åt lunch med Anna. Eftermiddagen har sen spenderats med att jobba på min del i en annan uppsats vi skriver i grupp. Jag har hållt på med den ett tag, men har liksom inte kommit någonstans. Men i eftermiddags lossnade det. Kändes skönt! Nu är jag i princip klar med den delen, måste korta ner den lite bara men det gör jag klart nästa vecka. Så nu kan jag i princip stryka den uppgiften från listan! Det minskar verkligen med saker att göra klart den här terminen!

Nu ska jag gå och byta om till träningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela