Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Skola

Publicerad 2012-03-12 20:12:11 i Lyon,

Jaha hörni, jag har absolut ingenting roligt att skriva om idag. Jag gick upp imorse, åt frukost, duschade, pluggade, gick till skolan, åt lunch med Anna, pluggade lite mer, gick hem från skolan, pluggade lite till, skypade med Hanna, lagade middag, åt middag, pluggade lite mer, tittade på ett avsnitt av Pan Am. Och nu är vi här... Wohoo, fantastisk dag va? Kan ju iofs också berätta att det har varit 15 grader varmt idag. Gick till skolan i jeansjacka, ballerinas och solglasögon. På vägen hem tog jag till och med av mig jackan för det blev för varmt! 

Jaha, här fick ni tidernas mest ointressanta blogginlägg. Nu ska jag titta på ett till avsnitt av Pan Am. God natt!

Update: Kom på en rolig sak som hände när jag gick till skolan. En bil körde mot rött, men tji fick han för bredvid honom stog en civilpolis så han blev ju snabbt tagen! Sucker. Tji fick han!
Sjukt mkt civilpoliser i den här stan btw. Mysko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela