Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Nääääästan färdig

Publicerad 2012-03-29 18:32:27 i Lyon,

Nu är jag nääääästan färdig med uppsatsen. Jag hade velat bli helt klart med den idag, för att slippa plugga när Emma och Mela är här, men har hunnit med nästan allt. Tror att jag kanske måste jobba en timme eller så imorgon. Det jag har kvar är en liten avslutande sammanfattning, en inledning samt pyssla lite med källorna. 
Men åh så skönt det känns att resten är klart. Satt riktigt fast igår, men det har känts mycket bättre idag.
Annars idag hade vi lektion från 8 (eller den började tydligen 8.30, men jag var här 8) till klockan 14 (!). Vi fick 30 minuters paus att äta lunch. Sjysst va? Suck. 

Nu ska jag packa ihop min saker och möta upp Anna och sen ska vi åka in till centralen och plocka upp Mela som kommer med tåget om 20 minuter. Sen kommer Emma imorgon. Så, det blir nog ingen större aktivitet här under helgen. 

Hoppas ni får en bra helg, så hörs vi senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela