Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Fortfarande sjuk

Publicerad 2012-03-21 13:15:22 i Lyon,

Jag hade egentligen lektion mellan 8-12 idag, men jag insåg att jag måste stanna hemma och vila istället. En kompis till mig skulle ta anteckningar, så det gjorde inte så mycket att jag missade lektionen. Så nu har jag sovit i princip hela förmiddagen, har ingen ork överhuvudtaget. Jag hade hoppats att jag skulle känna mig bättre idag, men tyvärr är det inte så. Jag skulle också ha haft ett möte för ett grupparbete, för att förbereda en presentation som vi skulle haft imorgon, men lektionen imorgon är inställd, så vi bestämde oss för att skjuta fram mötet, vilket bara är bra nyheter för mig! Men tyvärr har jag ett annat gruppmöte jag måste gå på i eftermiddag, vi har en uppsats som ska lämnas in nästa fredag som vi måste jobba på. Jag ska pallra mig dit, men jag vet inte hur mycket jag kommer kunna bidra med egentligen... 

Att lektionen imorgon är inställd bra nyheter, för då slipper jag gå till skolan och kan sova ut ordentligt. Jag hoppas verkligen att jag ska känna mig bättre imorgon för jag MÅSTE ha ork att plugga imorgon. Jag har nämligen en induviduell uppsats som ska lämnas in nästa fredag också, som jag inte ens har börjat på, så jag måste börja imorgon. Suck, verkligen fel tajming!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela