Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Stolt!

Publicerad 2012-01-12 15:55:32 i Lyon,

Jag har förresten glömt att berätta en grej för er! På skolans hemsida kan man logga in och se sina betyg. Jag kollade en gång innan jul, men det hade ju såklart inte hunnit komma in några resultat än. Men jag loggade in igår eller när det nu var, och nu har det kommit lite betyg (inte jättemånga, men ett par). Bland annat egentligen oviktiga kursen i engelska, men det räknas ju ändå. Där blev det 17/20, vilket är ett väldigt bra betyg. Hade kanske kunnat få ännu bättre om jag ansträngt mig mer, men det fanns ju annat viktigare att lägga energin på...
Sen hade jag fått resultatet på kursen i Fransk kultur. När jag såg det blev jag inte jättenöjd, 11.95/20. Fast sen när jag har hört runt lite så har jag hört flera som inte ens klarat 10 poäng vilket är godkänt, och ingen jag har hört har haft högre än mig. Men jag är ju godkänd och det är allt jag vill det här året. 

Men det som jag är allra stoltast över är betyget i marknadsföringen. Jag har inte fått resultatet för tentan eller hela kursen, men jag fick betyget för midterms-tentan och arbetena på lektioner/seminariumen. JAG FICK HELA 14,7! Jag är så glad! Det betyder att jag kanske inte behöver få så bra på tentan (som ju inte gick så jättebra). Så jag hoppas att det här betyget väger upp ordentligt om jag inte skulle få 10 på tentan. Jippie!

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2012-01-13 07:57:17

GRATTIS!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela