Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Melodifestivalen

Publicerad 2012-02-11 21:15:22 i Lyon,

Jag sitter i mina fantastiska mjukisbyxor nedkrupen under en filt och tittar på Melodifestivalen. Måste säga att jag gillar startfältet mycket mer denna vecka. Om man bortser från Tomas Dileva då... Att dessutom mitt internet klarar av att leverera live stream med bara ett par korta avbrott ibland är ju fantastiskt!

Hade lite svaga planer på att gå ut, min kompis Chris ringde och ville att jag skulle följa med. Men han skulle höra av sig när han visste vad planen var för ikväll, och jag lagade middag och kollade på serier och sen var klockan 8 och jag var för trött för att orka göra nåt. Så valde melodifestivalen och sängen istället. Ett minst lika bra val känner jag! Känner mig så sjukt trött också, har gjort hela veckan. Hoppas det inte är en förkylning på gång bara :(
Jag var lika trött igår. Vi gick till en pub nära skolan efter lektionen slutade med hela klassen typ. Efter ett par timmar så skulle alla hem och äta hos sig själva, och sen mötas upp senare igen. Men när jag kommit hem och ätit så var klockan redan sent och kroppen bara drogs mot sängen. Fick höra sen att det var inte många som kom, alla var för trötta! Plus att det fortfarande är så sjukt kallt och blåser!

Idag har jag fått en del plugg gjort, tror det är därför jag har varit så trött också, mycket plugg just nu! Men det känns lite bättre nu, ska göra en del imorgon också. Men längtar väldigt mycket efter att åka hem. Om en vecka är jag hemma! :) 

Vem var er favorit ikväll? Min favorit var David Lundgren, gillade verkligen låten! Ulrik Munter var ju söt och sjöng bra och hade en rätt okej låt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela