Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Torsdagsmys

Publicerad 2011-09-22 21:48:42 i Allmänt,

Okej, så dataproblemen är lösta! Annars har jag en väldigt mysig torsdagkväll. Har äntligen fått tillbaka lite naglar efter sommaren. Insåg tidigt att jobbet inte skulle vara förenligt med naglar, med tanke på att 6 naglar gick sönder första dagen på jobbet. Men nu är ordningen återställd. Så idag blev det en tripp till Sephora. Köpte lite nya nagellack och andra trevliga saker! Till det - säsongspremiären av Glee, en kopp te - och torsdagkvällen är perfekt!



Annars har jag spenderat dagen med föreläsning om fransk kultur samt informationssystem (som för övrigt verkar vara en skämtkurs, funderar på att hoppa den. Har ändå skrivit in mig på 3 poäng för mycket, så det skulle inte göra nåt att hoppa av den!)

Ett mycket trevligt Skype-samtal med Maria gjorde mig glad också! Så kul att prata med dig! <3

Måste bara visa mina nya skor som jag är helt förälskad i! Har hittat en lite butik med massa roliga saker, så där kommer jag bli stamkund. 


så fina! 

Imorgon blir det marknadsföring på morgonen och sen (tyvärr!) finansföreläsning 14-19. Ja, ni läste rätt, vi har dubbellektion, dvs 5 timmar föreläsninge på raken. Det ska bli spännande att se hur länge man kan hålla sig vaken...

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-09-23 14:32:37

Vilka fina skor!!! Önskar att jag var lite kortare så att jag kunde ha lite högre klackar.

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-23 20:50:46

Du och dina nagellack :P Jag känner mig inspirerad, ska nog måla naglarna imorgon =)Skorna var jättesnygga! Vilken säsong av glee är det?



Vi måste prata snart igen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela