Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

The last chance

Publicerad 2011-09-05 00:46:25 i Allmänt,

Denna söndag har bestått av mycket "sista". Jag har varit sista dagen i parken, vi har sett sista Tarzan-showen (jäklar va bra den va idag, dom bjöd på massa extra, massa extra energi, ja det var bästa denna sommar! Nu får jag titta på den på youtube istället...), vi har sett sista Fantillusion (ljusparaden sent på kvällen), sista fyrverkerierna. Och allt detta är sista för att högsäsongen tar slut nu, så det var sista för alla inte bara för mig! Var detssutom inne i min butik en sista gång och pratade med ett par stycken!

Vi åt middag på restaurangen bredvid min butik, det var jättegott! Typ karibiskt tema på maten. Jag åt en riktig köttbit (gott! har inte ätit så mycket kött denna sommar). Den var häftig för den brann när jag fick in tallriken, så den va typ flamberad! Med en god karibisk sallad till! Det roliga med denna restaurang också är att Pirates of the Caribbean - attraktionen går igenom restaurangen, så man sitter liksom inne i attraktionen och äter! 

Har iaf haft en bra sista dag i parkerna! Imorgon väntar en dag med tvätt, packning, städning och alla andra måsten. Måste nog rensa en del saker och slänga också för att jag ens ska kunna ta mig till Lyon alltså... På kvällen ska jag till Disney Village och äta middag med dom närmaste från jobbet, ett sista hejdå! 

Nu ska jag sova! Jag hoppas att internet nere i Lyon kommer vara bättre än det här, vill så gärna visa mer bilder, men det är typ hopplöst här att ladda upp det alltså... Så förhoppningsvis blir det mer bilder snart! =) Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela