Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Middagstips

Publicerad 2011-10-26 16:46:35 i Lyon,

Jag har haft en otroligt improduktiv dag idag. Men jag är ju faktiskt ledig så lite okej kanske det är. Jag hade tänkt åka till skolan och sätta mig, vet att jag koncentrerar mig bättre där. Men som sagt - jag är ju ledig idag så då ville jag unna mig en slappardag hemma. Jag har inte ens duschat... Fast en bra sak har jag gjort, betalat hyran! Alltid skönt att bli av med såna saker, även om det är mindre skönt att 520 euro försvinner från kontot. 

Jag ska försöka hinna med lite mer plugg nu i eftermiddag/kväll, så jag får lite gjort iaf. 

Jag sitter och funderar på vad jag ska laga till middag senare. Jag känner mig verkligen begränsad utan ugn, och har svårt att komma på nya saker att laga. Några förslag som är lätta att göra i mitt lilla kök? =)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-27 00:19:03

Lite sent med tips till middagen idag men till imorgon kanske.

korvstroganoff

pannkakor

spaghetti carbonara

rotfruktsgryta eller kycklinggryta eller lax/thai-gryta. Alla grytor egentligen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela