Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

One Direction

Publicerad 2011-11-23 21:17:53 i Allmänt,

Lyssnade på radio för någon dag sen. Då kom den här låten upp. Jag vet inte varför men just nu fullkomligt älskar jag den! Det är ju egentligen ingen speciellt bra sång, men den påminner mig om typ backstreet boys eller nåt annat pojkband på 90-talet. Kanske därför jag gillar den. Brings back memories!





(Kan inte lägga upp musikvideon av copyrightskäl, men ni kan lyssna på sången iaf!)

5 brittiska/irländska killar som sökte till X-factor, men väl där kom dom aldrig igenom "singeluttagningen" för killar och dom bestämde sig då för att skapa ett band istället. Cool historia! Och populära är dom! Om man läser kommentarerna till youtube-klippet så är nog varenda tonårig tjej kär just nu. Men det förstår jag, dom är ju söta småkillarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela