Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Känslig mage?

Publicerad 2011-11-17 08:35:18 i Lyon,

Åh, det är en trött tjej som sitter här. Har knappt sovit någonting, för måste ha ätit något som min mage inte klarade av. Så det har blivit mycket spring på toa inatt. Så energin är inte på topp. Dessutom har jag tenta idag så det är ju fel dag att inte må så bra... Men det känns bra nu iaf, bara lite utmattad. Men som tur är så är det engelskatentan idag så det kräver inte så mycket energi och tanke. Det var tur att det inte är fredag idag för jag behöver all energi och tankeverksamhet jag kan få till marknadsföringstentan imorgon!

Nu på förmiddagen är det faktiskt sista finansföreläsningen! Vi hade flera dubbellektioner dom första två veckorna för att vi skulle hinna med vissa moment innan seminarierna började. Så det innebär att kursen (föreläsningarna) nu är färdig. Så from nästa vecka så har jag bara engelska på torsdagar och börjar kl 2! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas att jag blir lite piggare.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-17 08:49:16

Stackars, stackars dig och lycka till!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela