Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Färdig!!

Publicerad 2011-11-04 17:55:52 i Lyon,

Jag är färdig med uppgiften! Har skickat den till mina gruppmedlemmar nu, och har bett dom läsa igenom det och rätta grammatiken. Får se om dom tycker att jag måste ändra eller lägga till något. Puh. Känns väldigt skönt att ha gjort klart det innan helgen, även om det tär på psyket att sitta kvar i skolan en fredag till kl 6. Trodde faktiskt inte jag skulle hinna klart idag, men det gick fortare än jag trott på slutet. Så det är väldigt bra, för har andra saker som jag också borde göra till måndag, men det här var det viktigaste. Det andra gör inte så mycket om jag inte hinner göra. Men nu måste jag vara kvar i skolan 10 minuter till ungefär, för ska hämta min check hos kontoret för internationella relationer efter klockan 6. Konstiga öppetider men inte så mycket att göra åt det. Och sen kan jag casha in 300 euro till på konton. Trevligt! Får se om jag kan hitta nån bank som är öppen på lördagar, annars får jag göra det på tisdag (bankerna är oftast stängda både måndag och tisdag i Frankrike!). 

Fick precis sms från Lukasz, en polsk kille som läser samma program som jag (fast inte samma kurser). Tydligen förfest hos honom och sen utgång. Känner att det är precis vad som behövs efter den här kraftansträngningen! Arbetet blev 5 sidor långt. Det är faktiskt jättemycket tycker jag!! Och allt på franska också. Nu är jag trött och hungrig! Ska packa ihop mina saker nu så hörs vi kanske senare ikväll. 

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela