Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

ÅNEJ

Publicerad 2011-11-15 21:26:53 i Lyon,

Ånej! Tappade precis en av mina frukostskålar i golvet. Sotd och torka den efter att ha diskat och den bara glider ur handen på mig! Som tur är var det inte glas utan bara keramik som gick i ganska stora delar. Men det är ändå krångligt när man lever utan dammsugare. Har försökt sopa golvet så noga jag kan, men det är lite svårt när min taklampa är trasig och det är becksvart ute... har krypit runt på knä och sopat och kikat men det verkar ganska lungt med skärvor iaf. Och dessutom händer det dagen jag varit på IKEA och kunde köpa en ny skål. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela