Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

20 över 8

Publicerad 2011-11-20 20:24:13 i Lyon,

20 över 8 sätter jag gränsen på plugget en söndagskväll. Nu får det räcka! Har inte alls hunnit med det jag tänkt göra idag när det kommer till hushållssysslor, men städning och tvätt får helt enkelt vänta ett par dagar. Det jag ska göra innan jag är klar med "måstena" för dagen är att ta hand om disken. Sen blir det en kopp te och en bra film! Men även om det inte har hunnits med det jag tänkt, så känner jag att jag har kommit framåt med plugget och lärt mig saker. Lite mer plugg måndag + tisdag så ska nog finanstentan sitta! Måste lägga upp något bra schema för att få in lite marknadsföringsplugg under veckan också annars kommer jag bara ha 1 dag på mig efter finansen, och det är ju lite lite.

Jaja, nog pratat om mitt tråkiga plugg nu. Hur har ni det där hemma? Nån som har tips på en bra film för en söndagkväll?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-21 17:04:46

Jag har pluggat på bra idag =) Bra filmer:

300 - action

Bad teacher - komedi

Crazy, stupid love - romantiskt drama

Just go with it - romantisk komedi

Never let me go - drama, häftig alternativ samhälle

Baksmällan 2 - komedi

The way back - äventyrsdrama, jättebra

The next three days - drama

Thor - action

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-21 17:06:25

Jag ser mycket film ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela