Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Semester

Publicerad 2011-07-29 07:29:04 i Allmänt,

Idag är det fredag. Vilket innebär att jag åker till Italien ikväll. Ska få träffa familjen, helt sjukt! Längtar så galet mycket, hoppas dan går fort bara! 

Sitter förresten och skriver på min splitternya dator som jag fått i födelsedagspresent. Så sjukt glad och nöjd, den är så jäkla snygg! Tack tack tack alla! 

Igår var jag med några kompisar på förhandsvisningen av Cars 2, som Disney hade för anställda och deras familjer om man ville. Har visserligen inte sett första filmen, men jag gillade denna ändå! Synd bara med dubbad film, men man börjar nästan vänja sig vid det. Fast en film som jag aldrig tänker se på franska är Harry Potter! Hoppas jag kan se den snart, alla säger att den är så sjukt bra! Nej, nu måste jag packa ihop mina grejer och sen åka till jobbet! Ha en bra helg,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela