Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Kvällstankar

Publicerad 2011-07-21 21:32:45 i Allmänt,

Har egentligen inget roligt att säga. Veckan har varit som en vanlig vecka. Inget direkt spännande har hänt. Igår åt hade jag pannkakskväll med lite kompisar och sen tittade vi på film. Det var kul att göra något en vardagskväll också. 

Eller jo, något kul har hänt - hade utvecklingssamtal med typ "min mentor" på jobbet. Blev lite nervös men jag fick bara massa positiv kritik. Tydligen så var alla Team Leaders sjukt nöjda, jag är tydligen alltid glad och ler, och ger bra service till kundera. Så det var kul att höra! Dessutom frågade dom ytterligare en gång om jag var säker på att jag inte skulle stanna =)

Imorrn blir en kul dag , för det är min FÖDELSEDAG =) Måste erkänna att jag tycker det är kul att fylla år, trots att jag fyller 22. Blir väl egentligen inte en så speciell dag eftersom jag jobbar, men på kvällen blir det fest med massa kompisar, så det ser jag fram emot! Dessutom väntar jag spänt på min födelsedagspresent! 

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova, är trött och har öppning imorgon så behöver sova nu!
Saknar alla hemma i Sverige extra just nu, antar att det mest beror på födelsedagen. Tänker på er!

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2011-07-22 08:04:06

GRATTIS!

Postat av: Lottie

Publicerad 2011-07-22 09:30:43

Josie Gosie! Jag saknar verkligen min bästaste kompis här hemma! O så är du inte hemma på din egen födelsedag... Dessutom har jag inte min egen telefon, så jag har inte ens ditt nummer så jag kan ringa o gratta dig på värdigt sätt. (Vet att det slutar på 3124 ellernåt sånt..)

GRATTIS TJEJEN!!!!!!! Du är helt fantastisk. Hoppas din dag blir detsamma!



Puss o kram på dig!



P.S. Saknar dig (Glömde jag skriva det? =P)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela