Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Fortsättning

Publicerad 2011-07-05 23:30:05 i Allmänt,

Tänkte berätta klart det från imorse, när jag behövde gå. Efter Studios gick vi över till stora parken och tittade på Paraden. Tog lite fina bilder, men internet är otroligt segt nu ikväll så jag orkar inte ens försöka med bilder. Iaf så åkte vi massa attraktioner och slapp köa på dem flesta. Egentligen får man väl inte det, men om man ler stort, frågar snällt och visar upp disney-ID, så kan man få gå in snabbvägen, sk FastPass, en ny grej dom kommit på för att minska köerna. Man kan ta en biljett och sen står det vilken tid man ska komma tillbaka och då slippa den störra delen av kön. Så har man tur kan vi få smita in den ingången. Men jag måste säga, av dem två parkern så är nog Studios min favorit faktiskt.
Igår och idag har jag jobbat. Har haft stängning så har jobbat mellan 14.15 och 22.30. Idag har det varit otroligt varmt igen, runt 30 grader. Jag tänkte ju inte att det skulle bli kallt ikväll, så där kommer jag efter jobbet i shorts och t-shirt. Men då har det börjat regna och blåsa massor, så då frös jag istället. Konstig vändning med tanke på att jag svettats hela dan innan. Imorgon blir det iaf jobb en timma tidigare.
Har inga speciella planer för veckan, men på lördag ska vi åka ett stort gäng till Paris och festa, det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela