Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Tenta!

Publicerad 2011-12-07 16:16:36 i Lyon,

Nu har jag bockat av min första tenta. Franskan är klar för denna termin. Det kändes okej, jag tror (hoppas!) att jag blivit godkänd. Bryr mig inte om vilket betyg jag får, bara jag blir godkänd och det borde jag nog blir! Efter det fick jag en otrolig energidipp, precis som jag alltid får efter tentor. Blir väl en väldig energiurladdning. Men efter en skinkmacka och en banan känns det bättre, så jag ska nog orka gå på step. Men det tog emot ett tag där i tanken, får dock bli en tidig kväll ikväll. Men annars är det ingen lugn och ro, nu är det full fart mot marknadsöfringstentan på måndag. Usch, den är jag riktigt stressad för. Hoppas, hoppas, hoppas att den kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela