Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Auto correct

Publicerad 2011-12-02 16:47:32 i Lyon,

Jag kom precis hem från skolan och kände att jag måste ta en liten paus innan jag fortsätter med plugget. Surfade in damnyouautocorrect.com, en helt hysteriskt rolig sida med folks sms som blivit helt fel för att iphones auto correct skriver om orden. Jag är så trött efter den här veckan så jag tyckte det här var hysteriskt kul idag, så har suttit i typ en halvtimma och bokstavligt talat gråtit konstant. Det har runnit tårar hela tiden så allt smink är helt utsmetat = Josefin är väldigt lättroad när hon är trött...
Här kommer ett par exempel:

damn you auto correct funny iphone fails and blunders

damn you auto correct funny iphone fails and blunders

Ja, ni fattar konceptet. Hysteriskt kul tycker jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela