Josefin på språng i världen

Sommaren 2013 i Oxford, England.

Problem

Publicerad 2011-08-28 22:57:35 i Allmänt,

Alltså, jag har alltid ett litet problem på söndagkvällar. Jag jobbar ofta stängning på måndagar, vilket innebär att man måste sova rätt länge på morgonen. Men jag är ofta trött på söndagkvällar och vill lägga mig tidigt, men det kan jag inte för då kommer jag vara död på jobbet istället. Så nu ligger jag här och försöker hålla mig vaken längre, tittar på film och har druckit en kopp te. Kanske blir lite piggare av teet. Ja, tänk vilka problem man kan ha...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-29 09:11:49

Knasigt med så oregelbundna tider förstås. Tur att du brukar klara dig ganska bra på lite sömn - till skillnad från din mamma.... Njut av sista veckan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Jag är en tjej ursprungligen från Stockholm. I juni 2013 tar jag examen som Internationell Civilekonom. I min blogg får ni följa mina äventyr utomlands runtom i världen. Mest aktuellt är sommaren 2013, som jag kommer spendera i Oxford England, där jag ska jobba för EF på deras språkresor. I arkivet finns sommaren 2011 som spenderades på Disneyland Paris där jag utklädd till pirat jobbade i en av butikerna i samband med attraktionen Pirates of the Caribbean. Året som följde fortsatte mina äventyr i frankrike, närmare bestämt ett år som utbytesstudent i Lyon. Här kommer ni få följa mig utomlands och mina försök att anpassa sig efter en annan kultur, med allt som det kan innebära!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela